.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز بکار لينترپاك بهشهر از ارديبهشت 89

مديرعامل شركت لينترپاك بهشهر گفت: در صورت بازسازي كامل ماشين‌آلات و تامين مواد اوليه، اين شركت از ارديبهشت ماه 89 فعاليت خود را به‌ صورت مستمر آغاز مي‌كند.

محمدرضا عسگري كه امروز براي گزارش كار شركت لينترپاك بهشهر نشستي را با فرماندار، رئيس اداره كار و امور اجتماعي و بخشدار مركزي بهشهر در دفتر فرمانداري داشت، ساعتي پيش در گفتگوي اختصاصي با فارس پيرو خبر 27 بهمن ماه جاري و سئوالاتي كه به دفتر ايشان در تهران ارسال شده بود، اظهار داشت: بر اساس اصل 44 قانون اساسي، سهام شركت لينترپاك در مزايده عمومي توسط چهار شركت توليدي نيكو ابهر، تهران پلي استر، مطهري و نيكو تاپس خريداري و به آنها واگذار شده است.

وي با بيان اينكه مدت‌ها به ماشين آلات شركت از نظر فني رسيدگي نشد، تصريح كرد: بازسازي ماشين آلات، تجهيز آزمايشگاه و راه‌اندازي خطوط توليدي را تكميل و سپس بهره برداري مستمر از شركت را آغاز مي‌كنيم.

مدير عامل شركت لينترپاك بهشهر همچنين از ارسال يك نمونه از توليدات شركت به نام « استات» كه از مشتقات آلفاسلولز است به فرانسه خبر داد و گفت: در صورت توافق بعدي اين محصول را به خط توليد انبوه مي‌رسانيم.

عسگري همچنين درباره رفع مشكلات زيست محيطي لينترپاك كه همواره مورد نظر محيط زيست بوده است، گفت: تكميل قسمت تصفيه فاضلاب صنعتي و تلاش براي حل كامل مشكل پسآب صنعتي در كنار آماده سازي ماشين‌آلات براي بهره‌برداري از مشتقات آلفاسلولز كه داراي ارزش افزوده بالاتري بوده، اهداف مهم شركت است.

وي افزود: لينترپاك بهشهر نخستين شركتي است كه در زمينه جايگزيني مواد سلولزي طبيعي به‌جاي آزبست كه از نظر زيست محيطي بسيار خطرناك است، استفاده مي‌كند و شركت توانست از مخلوط آن ماده‌اي جايگزين را توليد كند كه در صنعت ساختمان براي لوله، ورق و پانل‌هاي سيماني سازگار با محيط به كار مي‌رود.

مديرعامل لينترپاك بهشهر يكي از مشكلات اين شركت را تامين مواد اوليه عنوان و تشريح كرد: مواد اوليه كه از داخل يا خارج بايد تهيه شود، لينتر يا تخم پنبه است كه خيلي گران‌تر از قبل شده بود و براي بسياري از كارخانجات توليدي كه در اين زمينه كار مي‌كردند، صرفه اقتصادي نداشت تا لينتر را جدا كنند و فقط روغن كشي مي‌شد و سعي مي‌كنيم تا مشكل تهيه مواد اوليه هم برطرف شود.

به گفته وي هم اكنون 12-10 روز در ماه همزمان با بازسازي ماشين آلات و تجهيز آزمايشگاه، شركت لينترپاك مشغول فعاليت است تا خدمات خود را به شركت هاي مشابه انجام دهد.

لينترپاك(سهامي خاص)، نخستين شركت توليد كننده آلفاسلولز در ايران براي مصارف فيزيكي و شيميايي است و تهيه مناسب و با كيفيت اوراق بهادار، فيلترهاي كاغذي، كاغذ تحرير مرغوب و پودر مرغوب از كاربردهاي فيزيكي شركت لينتر پاك و تهيه نيتروسلولز و ابريشم مصنوعي ازجمله كاربردهاي شيمياي آن هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.